Τετάρτη 28 Απριλίου 2010

Πραγματοποιήθηκε η πρώτη βιβλιοπαρουσίαση

Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η βιβλιοπαρουσίαση του “Αέναον-Φυσικός στο φως”, το διήμερο 17-18 Απριλίου, στη Χαλκίδα.

Ευχαριστώ την αγαπητή μου φίλη Βασιλική Αντωνίου ιδιοκτήτρια της εταιρείας Δημοσιεύσεων, Διαφημίσεων και Δημοσίων σχέσεων ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ για την άριστη διοργάνωση της βιβλιοπαρουσίασης.

Ευχαριστώ το Δήμο Χαλκιδέων που έθεσε υπό την αιγίδα του τη βιβλιοπαρουσίαση του έργου μου “Αέναον Φυσικός στο Φως”.

Ευχαριστώ την ΔΙΚΕΧ για την ευγενή παραχώρηση του Δημοτικού θεάτρου “Παπαδημητρίου”.

Ευχαριστώ τους δημοσιογράφους που κάλυψαν την παρουσίαση.

Ευχαριστώ όλους τους χορηγούς, επώνυμους και ανώνυμους, που στήριξαν την εκδήλωση και πρόσφεραν την αγάπη τους: το space tv, τον κο Τζίτζη, το ανθοπωλείο Αμαρυλλίς, το Φωτο-Μάριος, το John’s Hotel, τον κο Τσοκάνη, Suzuki, καθώς και αυτούς που θέλησαν να διατηρήσουν την ανωνυμία τους.

Ευχαριστώ τους φίλους που βοήθησαν σε όλη τη διάρκεια της προετοιμασίας, έως και την πραγμάτωση της εκδήλωσης.

Ευχαριστώ όλους τους ανθρώπους που παραβρέθηκαν στην παρουσίαση του έργου μου, για την ιδιαίτερη αγάπη που μου εξέφρασαν και το αληθινό και υψηλό ενδιαφέρον που έδειξαν ακούγοντας την ομιλία μου.

Ευχαριστώ τον κο Βαγγέλη Κουρέλη και την κα Αναστασία Κονστάν, που προλόγισαν το έργο μου.

Σύντομα θα αναρτηθεί στον ιστότοπο όλη η βιβλιοπαρουσίαση σε γραπτό λόγο, καθώς και τα βίντεο στο κανάλι μας στο utube.

Δεν υπάρχουν σχόλια: