Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010

Πραγματοποιήθηκε η βιβλιοπαρουσίαση στο Νέο Ψυχικό

Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η βιβλιοπαρουσίαση του “Αέναον-Φυσικός στο φως”, την Τετάρτη 2 Ιουνίου 2010 στο Νέο ψυχικό .

Ευχαριστώ το Δήμο του Νέου ψυχικού για την τιμητική πρόσκληση του έργου μου “Αέναον Φυσικός στο Φως”.

Ευχαριστώ τον δήμαρχο κ. Παντελή Χαροκόπο και όλο του το επιτελείο για την άψογη φιλοξενία του έργου μου, αλλά και για την δυναμική συμβολή του σε πολιτιστικές, κοινωνικές, εικαστικές εκδηλώσεις οι οποίες ανεβάζουν το πνευματικό και κοινωνικό επίπεδο των ανθρώπων.
Ευχαριστώ τους υπεύθυνους της αίθουσας πολλαπλών χρήσεων του αθλητικού κέντρου του Δήμου Νέου Ψυχικού για την ευγενική βοήθεια που πρόσφεραν σε όλη τη διάρκεια της προετοιμασίας, έως και την πραγμάτωση της εκδήλωσης.

Ευχαριστώ την αγαπητή μου φίλη Βασιλική Αντωνίου ιδιοκτήτρια της εταιρείας Δημοσιεύσεων, Διαφημίσεων και Δημοσίων σχέσεων ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ για την στήριξη της βιβλιοπαρουσίασης σε όλο τον τύπο.

Ευχαριστώ τους δημοσιογράφους που κάλυψαν την παρουσίαση.

Ευχαριστώ όλα τα πολιτικά και δημόσια πρόσωπα που παραβρέθηκαν στην εκδήλωση.

Ευχαριστώ όλους τους ανθρώπους που παραβρέθηκαν στην παρουσίαση του έργου μου, για την ιδιαίτερη αγάπη που μου εξέφρασαν και το αληθινό και υψηλό ενδιαφέρον που έδειξαν ακούγοντας την ομιλία μου.

Ευχαριστώ την κα Αναστασία Κωνστάν και τον κ. Παναγιώτη Ψαρό που προλόγισαν το έργο μου.

Όλη η βιβλιοπαρουσίαση υπάρχει αναρτημένη στο κανάλι μας στο utube.

Επίσης, σύντομα θα αναρτηθεί στον ιστότοπο όλη η βιβλιοπαρουσίαση σε γραπτό λόγο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: