Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011

ΠΟΙΗΜΑ ΑΓΑΠΗΣ

Εγώ δεν γνώριζα να αγαπώ… τώρα όμως ζω μόνο για την αγάπη.

Εγώ δεν γνώριζα και υπήρχα στον εαυτό μου χαρούμενος ή λυπημένος, ζούσα μέσα στις περιστάσεις της ζωής και έτσι ο κόσμος σταματούσε μέσα σε εμένα· αλλά και η ζωή σταματούσε τους θαυμάσιους ψιθύρους της εμπρός στη φλυαρία που επικρατούσε στον εσωτερικό μου κόσμο.
Τώρα είμαι χαρούμενος πολύ, γιατί έλαβα ένα μεγάλο δώρο, την παρουσία της Αγάπη, η οποία δεν σταματά σε εμένα.

Εγώ δεν γνώριζα να αγαπώ… τώρα όμως ζω μόνο για την αγάπη.

Εγώ ήμουν λυπημένος και μόνος… τώρα ζω για την αγάπη.

Εγώ τραγουδούσα πικρά… τώρα τραγούδι μου μέρα και νύχτα είναι η αγάπη, γι’ αυτήν ζω.

Εγώ δεν έβλεπα τους ουρανούς, τον ήλιο… τώρα ζω για κάτι ανώτερο από αυτά… ζω μόνον για την αγάπη.

Λοιπόν, ας πεθάνω… τουλάχιστον να πεθάνω με αγάπη.

Εγώ δεν γνώριζα πως η ποιότητα των λογισμών μου μπορούσε να με πάει στην κόλαση ή στον παράδεισο… δεν γνώριζα πως οι γύρω μου μπορούσαν να
πάθουν τα ίδια… δεν γνώριζα πώς και από πού προέρχονται οι λογισμοί και τα νοήματά τους… τώρα ζω για κάτι ανώτερο από τους χαρούμενους ή λυπημένους λογισμούς, τους δικούς μου και των γύρω μου… τώρα ζω μόνον για την αγάπη και όλα μέσα μου ζυγίζονται με το επίπεδο της αγάπης που προσφέρουν. Τώρα δεν με ενδιαφέρουν οι λογισμοί, όσα κι αν λένε…με ενδιαφέρει μόνο η ωριμότητα που έχουν στην αγάπη.

Εγώ ήμουν λυπημένος και μόνος… τώρα ζω για την αγάπη.

Εγώ δεν γνώριζα και ταραζόμουν πολύ όταν οι γύρω μου έριχναν τις κακίες τους και τα λάθη τους πάνω μου… τώρα όμως ζω μόνο για την αγάπη και έτσι τους κατανοώ… αφήνοντάς τους να ακολουθούν τον δικό τους δρόμο… αλλά και εγώ κρατώ σφιχτά την απόφασή μου να υπάρχω σε όλες τις συνθήκες μέσα στην αγάπη και να αναζητώ το Πνεύμα που την προσφέρει.

Εγώ τραγουδούσα πικρά… τώρα τραγούδι μου μέρα και νύχτα είναι η αγάπη, γι’ αυτήν ζω.

Εγώ δεν γνώριζα να εργάζομαι την ευτυχία των γύρω μου…τώρα η αγάπη που μέσα μου ζω, μού επιβάλει να κάνω θυσίες υπέρ της ευτυχίας των ανθρώπων, χωρίς το φόβο των ανθρώπινων νόμων, χωρίς να χρειάζομαι τον πνευματικό νόμο του Θεού να μου το επιβάλει.
Τώρα ξέρω πως όταν ζω στην αγάπη παρέχω σε όσους γύρω μου θέλουν, την ευκαιρία να αναπτυχτούν σωστά και να ωριμάσουν στην αληθινή ευτυχία της ζωής.

Εγώ δεν έβλεπα τους ουρανούς, τον ήλιο… τώρα ζω για κάτι ανώτερο από όλα αυτά… ζω μόνον για την αγάπη.

Εγώ δεν γνώριζα πως έχανα ένα ιερό κομμάτι της καρδιάς μου όταν πονηρές δυνάμεις μου έριχναν πάνω μου δυσπιστία, συκοφαντία, μίσος, κοροϊδία και τα όμοια αυτών… Σήμερα όμως απαντώντας σε όλα αυτά, λέω: βιάζομαι και δεν έχω τον χρόνο να ασχοληθώ με αυτά… μού είπε ο Θεός πως γρήγορα θα πεθάνω από αυτήν την ζωή και κλαίω• κλαίω, γιατί δεν βρίσκω ώριμο τον εαυτό μου στην αγάπη, όσο θα ήθελα. Σήμερα όταν μου συμβαίνουν αυτά, προσεύχομαι στην Αγάπη να με μάθει να προσπερνώ πάνω από αυτά και να με αναδεικνύει ένα μαζί της. Σήμερα ζω μόνο για την Αγάπη.

Λοιπόν, ας πεθάνω… τουλάχιστον να πεθάνω με αγάπη.

Εγώ δεν γνώριζα πώς έκτισα την ποιότητα των ανθρώπινων δυνάμεων που ο Θεός μού χάρισε και έτσι βρέθηκα να υπηρετώ τα μυριάδες ψέματα που έλαβα σαν αλήθειες και γέννησα μέσα μου το προσωπικό μου ψέμα, την εικόνα του εαυτού μου, των ανθρώπων, της ζωής, του Θεού. Ώσπου ήλθε κοντά μου η Αγάπη και μου μίλησε και μου αποκάλυψε τις δικές της αλήθειες και μου ενέπνευσε καινούριο πνεύμα και μου έδειξε τον τρόπο εάν ήθελα να ξαναγεννηθώ σε μια καινούρια οντολογική ποιότητα, ώστε να αντικρίσω μια καινούρια ζωή βασισμένη στην χαρά της επίγνωσης και της προσωπικής επιλογής. Θαύμα! Δεν με έκτισε όπως ήθελε… μου έδωσε πολλά εφόδια να επιλέξω την ποιότητα του εαυτού μου κάνοντάς με να κατανοώ πως αυτός θα είναι ο αιώνιος θησαυρός μου ή η αιώνια φτώχια μου. Σήμερα η Αγάπη με άφησε να ζω όπως αποφάσισα. Αποφάσισα να ζω μόνο για την αγάπη.

Εγώ δεν γνώριζα να αγαπώ… τώρα όμως ζω μόνο για την αγάπη

Εγώ δεν γνώριζα τι κακό διέπραττα στην ύπαρξή μου κάθε φορά που έπεφτα στον δίκαιο θυμό, στην απογοήτευση, στο μίσος για τα άσχημα που έπραξαν εναντίον μου, στην σκληρότητα των περιστάσεων… Σήμερα γνωρίζω πως και το ελάχιστο σκίρτημα μέσα σε αυτά και τα όμοια αυτών, είναι θανάσιμο δηλητήριο το οποίο κερνώ θεληματικά στην ψυχή μου και νεκρώνω την ζωτική της φλόγα . Σήμερα γνωρίζω πως και το ελάχιστο σκίρτημα μέσα σε αυτά και τα όμοια αυτών, είναι καθαρή απομάκρυνση από την αγάπη και από το υπέροχο φως της. Σήμερα η Αγάπη με λύτρωσε και με δυνάμωσε και με έμαθε να ζω μόνο για την αγάπη.

Εγώ ήμουν λυπημένος και μόνος… τώρα ζω για την αγάπη.

Εγώ δεν γνώριζα τι κακό διέπραττα στην ύπαρξή μου κάθε φορά που έπεφτα στην αδικαιολόγητη αντιπάθεια, στις μικροπρεπείς συμπεριφορές μου, στον μικρό εαυτό μου, στα ανικανοποίητα του παρελθόντος μου και του παρόντος μου, στο θάνατο που γεννιέται από το αίσθημα της αποτυχίας και της απόρριψης, στην βαρβαρότητα των νεκρών ονείρων μου, στου εγώ μου την καύχηση για όσα έγιναν και τα όμοια αυτών… Σήμερα γνωρίζω πως και το ελάχιστο σκίρτημα μέσα σε αυτά και τα όμοια αυτών είναι θανάσιμο δηλητήριο το οποίο κερνώ θεληματικά στην ψυχή μου και νεκρώνω την ζωτική της φλόγα . Σήμερα γνωρίζω πως και το ελάχιστο σκίρτημα μέσα σε αυτά και τα όμοια αυτών είναι καθαρή απομάκρυνση από την αγάπη και από το υπέροχο φως της. Σήμερα η Αγάπη με λύτρωσε και με δυνάμωσε και με έμαθε να ζω μόνο για την αγάπη.

Εγώ τραγουδούσα πικρά… τώρα τραγούδι μου μέρα και νύχτα είναι η αγάπη, γι’ αυτήν ζω.

Εγώ δεν γνώριζα και είχα πολλούς σκληρούς αφέντες, βιαστές τρελούς, που έπιναν την αγνότητα της ύπαρξής μου και με έσερναν δεμένο στου παρανοϊκού το νου που θεωρεί τα όνειρα και τους σκοπούς του, τις μικρές και τις μεγάλες του ανάγκες για σκοπό της ζωής του. Σήμερα η χαρά της Αγάπης με ακολουθεί παντού και πάντα, σε επιτυχία και αποτυχία, σε υγεία και ασθένεια, σε πλούτη και σε φτώχια, σε έπαινο και σε απόρριψη και συνεχώς μέσα μου, γεμάτη ευγένεια μου θυμίζει πως αυτά είναι μέσον και όχι ο σκοπός που πλάστηκα να υπάρχω. Η Αγάπη μου είπε πως πλάστηκα να υπάρχω μέσα στην τελειότητά της και να αναπνέω στο φως της αγιότητάς της. Πλάστηκα από αγάπη. Πλάστηκα να υπάρχω αιώνιος χορευτής της αγάπης. Πλάστηκα μικρός ποιητής του έρωτά της. Πλάστηκα με δύναμη κατάλληλη να μην θεοποιώ τους σκοπούς που βάζω εμπρός μου, αφού εγώ υπάρχω και ζω μόνον για την Αγάπη.

Εγώ δεν έβλεπα τους ουρανούς, τον ήλιο… τώρα ζω για κάτι ανώτερο από όλα αυτά… ζω μόνον για την αγάπη. .

Εγώ δεν γνώριζα πως απομακρυνόμουν από τους ιερούς λόγους της ψυχής μου όταν πονηρές δυνάμεις διέστρεφαν στους ανθρώπους τις γραπτές μου αλλά και τις προφορικές μου αλήθειες, σπρώχνοντας τους απρόσεκτους στην φρίκη του κακού χαρακτήρα. Εμένα τις αλήθειες αυτές μου τις χάρισε το Πνεύμα του Θεού, για να θεραπευόμαστε από την πονεμένη μας ύπαρξη και να ελευθερώνεται η πωρωμένη μας καρδιά, να γιατρεύεται ο ανώριμος νους μας και να αποκτούμε πνευματικό ύψος ακολουθώντας μια ζωή με πράξεις αγάπης.
Σήμερα η χαρά της αγάπης με ακολουθεί παντού και πάντα, ακόμα κι αν διαστρέψουν ορατοί και αόρατοι εχθροί τους λόγους μου και τα νοήματά τους. Η Αγάπη μέσα στην καρδιά μου με βεβαιώνει πως ο καθένας θα λάβει τον μισθό του σύμφωνα με όσα έπραξε. Σήμερα η χαρά της αγάπης με ακολουθεί παντού και πάντα γιατί η ίδια η Αγάπη μού μαρτυρά πως: πάνω στην ύπαρξη κάθε όντος γράφονται όλοι οι λόγοι που εργάστηκε στην ύπαρξή του.
Σήμερα η χαρά της αγάπης με ακολουθεί παντού και πάντα γιατί οι λόγοι μου έχουν την υπογραφή του Θεού και δίνουν ζωή και πνεύμα αγάπης σε όσους τους κοινωνούν με αλήθεια καρδιάς. Σήμερα η χαρά της αγάπης με ακολουθεί παντού και πάντα γιατί οι λόγοι μου, εσωτερικοί και εξωτερικοί, ασταμάτητα φωνάζουν στο Θεό ζητώντας να δίνει ειρήνη και αγάπη στο πνευματικό σώμα των ανθρώπων, των όντων, των δυνάμεων και των διαστάσεών τους.
Σήμερα η χαρά της αγάπης με ακολουθεί παντού και πάντα γιατί υπάρχω και ζω μόνον για την αγάπη.

Λοιπόν ας πεθάνω… τουλάχιστον να πεθάνω με αγάπη.

Εγώ δεν γνώριζα να ξεκινώ και πάλι από την αρχή να κτίζω και πάλι με ενθουσιασμό εκεί που ο κόπος της ζωής μου και οι αγώνες μου αποδεικνύονταν άκαρποι και έστεκα αποσβολωμένος από τα συντρίμμια των αγώνων μου και την αρνητική στάση όσων είχα προσφέρει βοήθεια καρδιάς.
Σήμερα όταν μου συμβαίνουν αυτά, συνεχίζω ξανά από την αρχή να εργάζομαι προσφέροντας αγάπη ξανά από την αρχή, πιο ώριμος προετοιμάζω τον εαυτό μου ώστε να προσπερνώ πάνω από τα ερείπια του παρελθόντος κοιτώντας το παρόν και το μέλλον με σεβασμό και ευγένεια αφού αναγνωρίζω πως τα πάντα προέρχονται από την Αγάπη.
Με ενδιαφέρει μόνο ένα, να υπάρχω εγώ, ύπαρξη αγάπης ακόμα και εκεί που τα σύμπαντα φαντάζουν ή και στέκουν εχθρικά απέναντί μου. Σήμερα ζω μόνο για την αγάπη, δεν έχω χώρο, ούτε χρόνο, να υπάρχω για πράγματα εκτός της αγάπης. Ασφαλώς τους επιτρέπω να υπάρχουν ή κι αν ακόμα δεν θέλω να υπάρχουν, υπάρχουν δυνάμεις εκτός της αγάπης. Λοιπόν ας υπάρχουν για αυτά που θέλουν, αυτό είναι ελευθερία και εγώ υπάρχω για την Αγάπη η οποία με γεμίζει δύναμη να ζω ακόμα και εμπρός στα συντρίμμια της ζωής μου περιμένοντας με λαχτάρα σφόδρα ερωτευμένου να ακούσω να αισθανθώ την παρουσία της και εκεί άξια να φωνάξω ζω για Εσένα, Είσαι η αγάπη της ύπαρξής μου.

Εγώ δεν γνώριζα να αγαπώ… τώρα όμως ζω μόνο για την αγάπη.

Εγώ κάποτε δεν γνώριζα και χανόμουν με όσα χάνονταν από την ζωή μου και θρηνούσα σαν πουλί που τσάκισαν οι φτερούγες του και κοιτά τον ουρανό μελαγχολικό, έσβηνε η χαρά της ζωής. μέσα στους πόνους της καθημερινότητας μαζεύοντας ψυχικό βάρος έμοιαζα με εκείνους που αναζητούν χρυσό και μαζεύουν την σκουριά των μετάλλων.
Σήμερα ζω μόνο για την αγάπη, δεν έχω χώρο, ούτε χρόνο, να υπάρχω για πράγματα εκτός της αγάπης.
Ω! ουράνιες δυνάμεις να μην ξεχάσετε ποτέ πως αναζήτησα την ζωή της τέλειας Αγάπης. Πείτε και εσείς στην Αγάπη πως κι αν όλα χαθούν στην ζωή μου, να με κρατήσει με την σοφία της δύναμής της αληθινό εκφραστή της και λάτρη της.

Εγώ ήμουν λυπημένος και μόνος… τώρα ζω για την αγάπη.

Εγώ δεν γνώριζα και ζούσα με νου που στην ποιότητά του έπνεαν σφοδροί άνεμοι -μανιακοί εχθροί της ψυχής- που κρυβόταν καλά πίσω από ισχυρές δικαιολογίες.
Εγώ δεν γνώριζα τα μυστικά που ο κόσμος των αντιλήψεων του ανθρώπου εργάζεται στην ύπαρξή του και έτσι ζούσα με αντιληπτικό κόσμο που την ποιότητά του είχαν καθορίσει άλλοι, οι οποίοι αγνοούσαν την χαρά της αληθινής Αγάπης και έτσι έκτισαν μέσα μου αντιληπτικό κόσμο ξένο προς την μεγαλοσύνη της ψυχής.
Εγώ δεν γνώριζα πως φαντασία που δεν ελέγχεται από θέληση θείας αρετής είναι στρατηγείο πονηρών δυνάμεων και έτσι ζούσα με φαντασία που υπηρετούσε τα άρρωστα του εγώ μου.
Εγώ δεν γνώριζα την πληγή που φέρει η ανθρώπινη θέληση και έζησα με θελήσεις που υπόσκαπταν την θεϊκή εικόνα της ψυχής που στόλισε ο Δημιουργός την κάθε ανθρώπινη ψυχή.
Εγώ δεν γνώριζα την ανώτερη σύσταση της ανθρώπινης ψυχής τον ιερό της λάτρη και έζησα προσκυνώντας νεκρούς θεούς, δυνάμεις που παγίδευσαν την ελευθερία του πνεύματός μου μακριά από την Αλήθεια του Θεού.
Εγώ δεν γνώριζα τίποτε για τις ανθρώπινες δυνάμεις, ούτε γνώριζα για τα μυστήρια του ανθρώπινου λόγου και όσα εργάζεται στην ανθρώπινη ύπαρξη και έζησα σαν τρελός που χτυπά τον εαυτό του μόνος.
Σήμερα ζω και κατανοώ τις ανθρώπινες δυνάμεις και όσα αυτές εργάζονται ζυγίζοντάς τες σύμφωνα με την ωριμότητα της αγάπης που εξέφρασαν.
Σήμερα παρακαλώ το Πνεύμα του Θεού να είναι πάντα στην καρδιά μου ώστε σε όλες τις συγκυρίες της ζωής να υπηρετώ την χαρά της αγάπης που δεν σταματά στα ανθρώπινα όρια.

Εγώ τραγουδούσα πικρά… τώρα τραγούδι μου μέρα και νύχτα είναι η αγάπη, γι’ αυτήν ζω.

Εγώ δεν γνώριζα πως οι ουρανοί στέκουν κλειστοί σε όσους δεν έχουν αγάπη.
Δεν γνώριζα πως η ζωή κρύβει το βαθύ νόημά της σε όσους αδιαφορούν και δεν αναζητούν το πνευματικό νόημα της Αγάπης.
Δεν γνώριζα πως η ψυχή στέκει μακριά και μένει άγνωστη σε όλους εκείνους που δεν έχουν ώριμο νου αγάπης.
Δεν γνώριζα πως ο δρόμος για την ευτυχία είναι ανοιχτός μόνον σε όσους έχουν τελειοποιήσει την πίστη τους στην αγάπη.
Δεν γνώριζα πως είναι απάτητος ο δρόμος της ευτυχίας για όσους δεν έχουν ολοκληρωμένη πίστη στην αγάπη. Δεν γνώριζα πως για όλους εκείνους που διδάσκουν και προσπαθούν να φτάσουν στην ευτυχία από άλλους δρόμους, η δυστυχία θα είναι αιώνιος σύντροφός τους.
Δεν γνώριζα πως το άρωμα του αληθινού έρωτα δεν αγγίζει ποτέ αυτούς που η καρδιά τους δεν αναγνωρίζει το σώμα του συντρόφου τους σαν ιερό ναό της ψυχής τους.
Δεν γνώριζα την αμέτρητη άγνοια προς τα μυστήρια του Θεού, της ζωής, που δέρνει σοφούς και άσοφους και ζούσα νεκρός, θαμμένος στις ανθρώπινες μικρότητες που πολλές φορές φάνταζαν και σαν σπουδαία κατορθώματα.
Δεν γνώριζα πως φτωχός είναι αυτός που στερείται την αγάπη και πλούσιος αληθινά είναι αυτός που έχει πάντα αγάπη
Δεν γνώριζα μια συγκλονιστική αλήθεια πως θα έπρεπε όλοι μας να φρίττουμε από φόβο και τρόμο για την κάθε στιγμή της ζωής μας που δεν πλησιάσαμε την αλήθεια της Αγάπης.
Δεν γνώριζα πως όσοι αναζητούν να τους δοθεί η ευτυχία από τον Θεό χωρίς αυτοί να εργαστούν, κοροϊδεύουν φρικτά τον εαυτό τους.
Η ευτυχία προσφέρεται σε αυτούς που εργάζονται φιλότιμα να την κατακτήσουν, να την προσφέρουν, να την δημιουργήσουν και εφόσον χρειαστεί, την υπογράφουν μέχρι αίματος.
Η ευτυχία ανήκει σε αυτούς που εργάζονται να αποκτήσουν πνευματικό σώμα αγάπης.
Σήμερα ζω μόνο για την αγάπη, δεν έχω χώρο, ούτε χρόνο, να υπάρχω για πράγματα εκτός της αγάπης..
Σήμερα γνωρίζω πως μόνο με ζωή αγάπης είναι οι ουρανοί ανοιχτοί.
Σήμερα γνωρίζω πως μόνο μέσα σε ζωή αγάπης η ζωή αποκαλύπτει το υπέροχο νόημά της, η ψυχή φανερώνεται και γίνεται γνωστή, ο δρόμος της ευτυχίας είναι ανοιχτός, ο αληθινός έρωτας προσφέρει το άρωμά του, η άγνοια παραμένει μεγάλη και ανεξερεύνητη, αλλά παύει να αποτελεί κίνδυνο για τον άνθρωπο της αγάπης. Η φτώχια και ο πλούτος υποτάσσονται και αποδεικνύονται ωφέλιμα σύμφωνα με την αγάπη που υπάρχουμε σαν όντα.
Η αληθινή ευτυχία είναι η ποιότητα της αγάπης που έχουμε ενσαρκώσει στο πνευματικό μας σώμα.
Η έλλειψη της αγάπη που σαν όντα έχουμε είναι η προσωπική μας κόλαση και η παρουσία της αγάπης είναι ο προσωπικός μας παράδεισος.

Εγώ δεν έβλεπα τους ουρανούς, τον ήλιο… τώρα ζω για κάτι ανώτερο από όλα αυτά… ζω μόνον για την Αγάπη.

Καλοί μου φίλοι, εγώ έχω πολλά τραύματα πάνω στην καρδιά μου από τις κακές συμπεριφορές των ανθρώπων που συνάντησα στην διάρκεια της ζωής μου, αλλά έχω και τα τραύματα που φόρτωσα μόνος μου τον εαυτό μου από τα λάθη που εγώ έπραξα απέναντι σε αρκετούς συνανθρώπους μου. Σήμερα όταν οι άνθρωποι κάνουν λάθη πάνω μου, εγώ ζω για την αγάπη και κατανοώ τον πόνο που ζούνε μακριά από την χαρά της αληθινής αγάπης. Σήμερα όταν εγώ κάνω λάθος πάνω στους συνανθρώπους μου ξέρω πως απότυχα στην αγάπη και είμαι ένας ταλαίπωρος που από τη μια αγαπώ αληθινά το πρόσωπο της Αγάπης και από την άλλη το χτυπώ χωρίς καμιά δικαιολογία.
Σήμερα και πάντα παρακαλώ την Αγάπη του Θεού να κατοικεί μέσα μου, να με αναδεικνύει ιερό της λάτρη, εκφραστή της τέλειο και να μην με αφήσει ποτέ να την πληγώσω στο πρόσωπο κανενός ανθρώπου.
Σήμερα η ζωή και ο θάνατός μου, θέλω να είναι μέσα στην δύναμη της Αγάπης.

Λοιπόν, θέλω να ζήσω … τουλάχιστον να ζήσω με αγάπη.

Λοιπόν, κάποτε θα πεθάνω… τουλάχιστον να πεθάνω με αγάπη.

1 σχόλιο:

ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ είπε...

O ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ ΜΑΣ ΧΑΡΙΣΕ ΤΟΝ ΥΜΝΟ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ-ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ Κ. ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΕ ΔΙΑ ΟΤΙ ΠΡΕΣΦΕΡΕΤΑΙ ΑΝΙΔ
ΙΟΤΕΛΩΣ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΑΝΘΡΩΠΟ-ΠΑΝΤΑ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ.