Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010

Πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση του "Αέναον-Φυσικός στο Φως" στον Πειραιά και η ομιλία του Συγγραφέα του, κ. Παναγιώτη Ι. Παναγόπουλου






















Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η βιβλιοπαρουσίαση του “Αέναον-Φυσικός στο φως”, το Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010 στον Πειραιά.

Ευχαριστώ τον Δήμο Πειραιά που περιέβαλε υπό την αιγίδα του την παρουσίαση του έργου μου.

Ευχαριστώ τους υπεύθυνους του κινηματοθέατρου "Αττικόν" για την ευγενική βοήθεια που πρόσφεραν σε όλη τη διάρκεια της προετοιμασίας, έως και την πραγμάτωση της εκδήλωσης.

Ευχαριστώ την αγαπητή μου φίλη Βασιλική Αντωνίου ιδιοκτήτρια της εταιρείας Δημοσιεύσεων, Διαφημίσεων και Δημοσίων σχέσεων ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ για την στήριξη της βιβλιοπαρουσίασης σε όλο τον τύπο.

Ευχαριστώ τον τοπικό τύπο και τους δημοσιογράφους που κάλυψαν την παρουσίαση.

Ευχαριστώ όλα τα πολιτικά και δημόσια πρόσωπα που παραβρέθηκαν στην εκδήλωση.

Ευχαριστώ όλους τους ανθρώπους που παραβρέθηκαν στην παρουσίαση του έργου μου, για την ιδιαίτερη αγάπη που μου εξέφρασαν και το αληθινό και υψηλό ενδιαφέρον που έδειξαν ακούγοντας την ομιλία μου.

Ευχαριστώ τον κ. Γιώργο Γιαννάκη και την κ. Ειρήνη Σακελλαράκη που προλόγισαν το έργο μου.

Όλη η βιβλιοπαρουσίαση υπάρχει αναρτημένη στο κανάλι μας
στο utube: www.youtube.com/aenaonphysikos

Δεν υπάρχουν σχόλια: